Öppna en tjänstebutik hos meforyou.se

2,9% provision

Dras från intäkter via meforyou.se för användning av boknings-/betal- och faktureringssystem.

Säkerhet med Bank-ID

För en trygg arbetsmiljö görs registreringen med svenskt Bank-ID.

Medlemskap i hubben

Som medlem får du tillgång till nätverksträffar och förmånliga erbjudanden.

Jag vill endast köpa medlemskap i hubben.

Månadsabonnemang

löpande
199 SEK/ mån
  • Jobbkonto
  • Medlemskap i hubben
  • Boknings- och betalningfunktion
  • Kvitton direkt till kunden

Årsabonnemag

2 månader kostnadsfritt
1990 SEK/ år
  • Jobbkonto
  • Medlemskap i hubben
  • Boknings- och betalningfunktion
  • Kvitton direkt till kunden

Tjänstebutik

Presentera företaget och dina tjänster där kunder kan hitta dig.

Jobbkonto

Här sköter du din verksamhet, ser dina intäkter samt bygger din butik.

Videopresentation

Kommunicera med dina kunder. Ladda upp en video på YouTube eller Vimeo och klistra in länken i din presentation på jobbkontot.

Boknings- och betalningfunktion

Kunder bokar och betalar i förväg i tjänstebutiken. Vid avbokning återbetalas kunden automatiskt.

Kvitton direkt till kunden

Kunden får en bokningsbekräftelse/ kvitto via e-post med dina kontaktuppgifter.

Hantering av administration

Vi hanterar all administration på plattformen och står för relaterade kostnader.

Vår avgift är endast 2,9% av dina totala transaktioner som betalas genom vårt system. Inga dolda avgifter tillkommer.

Se dina intäkter exkl. moms på ditt jobbkonto. Skapa enkelt en faktura med moms – betald inom fem dagar av Swedelance AB/ meforyou.se. Fakturera direkt eller samla flera uppdrag i en faktura.
Vi förenklar din administration, sparar tid och gör affärer smidigare.

Öka tillgängligheten och tilliten för ditt företag med en egen tjänstebutik på vår marknadsplats! Garantin att företaget är registrerat både för moms och med Bank-ID inger trygghet.

Slipp processen med egen hemsida och dyra kostnader för webbhotell. Här finns de flesta verktyg du behöver för att driva din verksamhet framåt.

Vårt integrerade system med bokningskalender gör det enkelt för kunder att boka tjänster med några klick. De hanterar själva av- och ombokningar online, vilket sparar dig tid.

Betalningar sker online – och vid avbokning, minst 24 timmar i förväg, återbetalas beloppet automatiskt.